2011-02-05 ? 17:23:18

10 saker jag vill göra innan jag dör...

Okej, nu ska jag berätta för er vad jag hellst skulle vilja göra innan jag dör, 10 saker.

* Vara i Thailand i minst 6månader.
* Bygga mitt drömhus
* Gifta mig på en underbar strand på en fin ö som heter Koh mook som ligger i Thailand
* Föda 2 underbara barn
* Åka på en riktigt tjejsemester och festa järnet
* Starta ett barnhem i ett fattigt land.
* Ha sex med Chad michael murray
* Få en bra utbildning och ett jobb som jag trivs med
* Berätta för min familj och mina närmsta kompisar hur mycket dom betyder för mig
* Att leva ett värdigt och bra liv.

Nu tycker ni kanske jag skulle dratt till med jag ska köpa ett jetplan och köpa en lyxvilla i hollywood, men vem har sagt att man är lyckligare om man dör rik och inte levt de liv man egentligen vill, att man kanske till och med inte umgåtts med sina nära och kära...
Pengar för mig är inte allt, det är nästan ingenting, men där emot är mina vänner och familj allt!




Var på denna underbara ö förra året, firade även nyår där. Det är sån atmosfär att man blir helt lyrisk! Att veta att det inte finns ngt att göra mer än sola,bada äta och inte vara under tidspress!
Jag är en sån person som älskar att ta dagen som den kommer och leva livet :)
Kommentarer
FRIDA

Jag stöttar dig i alla lägen. Är brudtärna på ditt bröllop på ön i thailand och hjälper dig att vrida ut näsduken när du inser att det kommer bli svårt att få chad michael murray i säng :)

2011-02-05 @ 18:03:16
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Emma