2011-02-02 ? 18:40:15

:)

Jätte förkyld och mega hosta! Ingen skola idag ! Underbart eller hur, jag är såå trött på skolan så ibland hoppas jag på att den ska brinna upp!! MEEENNNN, vi tar ju studenten den 10JUNI, sen drar jag och Frida bästa Gunnarsson till Turkiet i 2 veckor, vi ska kolla på gamla byggnader och lära oss mer om Islam, även gå i sånna "kyrkor" eller vad ee nu är dom går och ber. Ska bli spännande :) Nä skojar bara, haha jag och frida kulturella? NOwayyy!! Sola,bada,festa yeeeppp! Nu kommer det lite pic sen jag var där förra året :)




 Går inte beskriva med ord hur underbart vi hade det i Turkiet. Åh blir bara så glad när jag tänker på det uinderbara vi hade där nere, sol,bad, supande, danasande, killarna, poolen, när vi låg på rummet och dog av skratt, nattbad, taxiresor gud vet vad! Som sagt tror ingen än vi som var där fattade hur awesome det va !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Emma