2011-02-01 ? 13:06:51

trött, trött...

..idag är jag super trött! ni vet så trött så man inte vet vart man ska ta vägen, men antar att det är självförvållat..
Igår åkte jag till upp till Frida i Tvååker, meningen var att vi skulle ha en Emma&Frida kväll, men så blev det inte. Utan vi drog till steakhouse, och drack och drack.. blev lite väl mycket eftersom jag och Frida sa att vi "bara" skulle dricka något glas, men der äär ju de orden "bara" som brukar gå åt skogen!
vaknade iaf upp där efter en mycket  sömnlös natt. nu är jag i skolan och börjar inte förens vid 2 -.- surt! jaja, bra att jag tog mig hit iaf!
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kanske plugga och städa mitt rum, men oc och sängen lockar mera nu.



 Haha!
Kommentarer
FRIDA THE ONE

"bara" är för mesar.. :) <3

2011-02-01 @ 17:26:07
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Emma