2011-02-12 ? 11:04:51

Underbar dag !

Jag har tyvärr inte hunnit skriva så mycket här. Veckan har jag haft fullt upp, jag är tränat, studentfest mm..
Igår tillbrinhade jag kvällen med Becca<3!
Gick upp halv 9 idag ( HALLÅ lördag!?) duktigt av mig, hade nämligen pass på gymmet halv 10, core pass. Underbart, men när jag skulle boka nya pass var mitt kort spärrat, eftersom jag har väldigt mycket i mitt huvud så har jag glömt avboka pass för ngra veckorsedan typ, så det kostar 100 spänn att låsa upp!? Hallå rcker det inte att man betalr typ över 4000 kr för ett gymkort !? Aja kom hem o gnällde lite till pappa och självklart gick det hem så nu löser han det när som hellst!
Idag ska jag och min lilla prinsessa till kusin kolla på Trassel, saken är den att jag inte har sett trailen än och alla mina kompisar vill se den. Men hallå lite pinsamt att gå ngra 19åriga kompisar att kolla de Trassel liksom :S ddaaah ! Så därför tar jag med min 3,5åriga kusin höhö ! Smart ja vet, sen ska vi äta pizza med mamma och pappa, jag vet jag bantar med det är faktiskt lördag!! sen ikväll ska hon sova här ( Såååååå mysigt) och kolla Melodifestivalen.
Just det, nu när jag typ bantar ska jag nte ut i helgen ingen alkohol för min del!
Sitter och dricker mitt bantningspulver ( såå äckligt), kom på att jag ska ta mina bantningspillar nu också!
Ha de bra bitchees!!
1 påse på morgonen, samt kvällen
1 tablett morgon + kväll
1 tablett på morgonen
Kommentarer
FRIDA

mums, melodifestivalen ock alice.. kan det bli bättre? :D haha <3

2011-02-12 @ 11:48:28
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Emma