2011-02-18 ? 21:25:46

fredag lalala

åh vilken mysig fredag nanana :) skolan först, riktigt trött i morse måste jag säga !
Efter skolan åkte jag till min babe frida p <3 sen hem till mig vi bakade jätte äckliga muffins!!
Vi åt god mat som mammi har gjort sedan kom hon med efterätt uppe till mitt rum till oss hihi!!
Men körde henne till jobbet nu så snart ska jag köra henke och calle till stan och sedan ska jag
hämta dom inatt! ( Duktig jag är som är hemma och inte super)
Imorgon ska jag åka och kolla på min underbara prinsessa som ska tävla och sedan blir det FEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!! All in för faan !!!
Måste tilllägga att min dator har fått mega virus =((. dock hade min pappa en lika dan i ett skåp:) HIHI!
Så hittade denna fina bilden på min älskade ponny som lever i himlen :(  Nr 1 always!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Emma