2011-02-07 ? 21:30:40

HÅRDTRÄNING

Nu jävlar, ursäkta men fyfan jag är på G!!
Ikväll har jag kört 2pass + gym! Haha fatta jag är trött eller !?
Först 30min MRL (mage,rumpa,lår)
55Min step dance, har aldrig gjort de förut, men fyfan vilket ös de va och man dansade som aldrig förr wohoo! svetten droppade och man flåsade, men till riktigt bra musik taggar man till! Jag har hittat min nya favorit på nautilus, rekomenderas starkt!
Att träna och dela omklädningskåp med sin lärare är väl aldrig fel, höhö smörja in sig lite extra ;) Jag är ganska bra på de ska ni veta!
Nu sitter jag i sängen och har ätit mannagrynsgröt, mumms jag älskar det !
Nu ska jag berätta min träningsvecka - matvecka
Matvecka:

Måndag- Frukost - 1 tablett Krom + 1 tablett chilliburn + 1 ostsmörgås+en pucko, Middag- Potatismos köttbullar och sås+ vatten, Kvällsmat- 1 tablett chilliburn, mannagrynsgröt
Tisdag- Frukost - 1 tablett krom + en tablett chilliburn + ett ägg, Middag- (brors på vad som finns i skolan) men blir mestadels sallad, kvällsmat - 1 tablett chillibun Mannagrynsgröt
Onsdag - Frukost - 1 tablett krom + 1 tablett chilliburn  + mannagrynsgröt, middag - mestadels sallad, kvällsmat- 1 tablett chilliburn, födelsedagsfest mat
Torsdag- Frukost- 1 tablett krom + 1 tablett chilliburn + mannagrynsgröt, middag- sallad, kvällsmat - 1 tablett chilliburn, havregrynsgröt
Fredag - Frukost - 1 tablett krom + 1 tablett chilliburn + 1 ägg och bacon, middag - sallad, kvällsmat- 1 tablett chilliburn, unna mig lite kött kanske ?
Träningsvecka:

måndag - MRL-pass, gym, step dance
tisdag - arobic dance pass
onsdag - powerpass, kanske gym ( fest på kvällen)
torsdag - gym
fredag- corepass
lördag- corepass
söndag- just dance-pass
V.7
måndag- MRLpass stepdancepass
Sen får jag se vad jag bokar in, men detta verkar bra va ?
Tänkte minska magsäcken lite, samtidigt som jag blir en stammis på gymmet!
Nyduschad emma !
Kommentarer
FRIDA

Tagga till turkiet 2011 :D

2011-02-07 @ 21:34:53
URL: http://fridalisious.blogg.se/
Anduena

go girl träna på bara... <3

2011-02-07 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Emma